mevoki emzirme sıklıgınızda önemli. Birde günlük çişli bez sayısı ve kilo alımının normal olması. Bunlarda sıkıntı yoksa doyuyordur. Benim oğlumda ilk 6ay 2saate bir tek meme 10dk aktif emerdi, diğerini almazdı oda sonraki 2saate kalırdı yani her 2saate bir farklı meme dönüşümlü verirdim bende ama 7/24 düzeni böyleydi gece bile kendi 2saate bir uyanırdı emmek için. Günlük Çişli bez sayısı yeterliydi, kilo alımı da iyiydi hatta sadece anne sütüyle fazla bile alıyordu. Tabi büyüdükçe kilo alımı biraz düşüyor ama hep normal gitti yani ayınagöre. Sizde durum böyleyse endişelnmenize gerek yok, doyuyordur. Ama değilse doktorunuza mutlaka danışın, zaten kontrollerde doktor iyi olmadığını görürse yani doymadıgını anlarsa ona göre sizi yönlendirir🌸