Merhaba anneler. Bebeğim henüz 4 günlük. Sürekli meme tutmak istiyor ama tutmuyor. Şöyle anlatayım. Memem ağzında ama ağzını kapatıp emmeye başlamıyor. Tutmadığı için de ağlıyor. Sizce sebebi nedir nasıl çözebiliriz. Emzik tutturdum ama hata mı ettim bilmiyorum ağladığı için ne yapacağımı sasirdim