Ttuubbaa1 Merhaba kızlar 5 ay 19 günlük oğlum iki gündür hiç uyumuyor doktor bir şeyi yok dedi bi yakınım bay bay diye bir uyku damlası kullandığını söyledi çok memnunum dedi ama ben emin olamadım kullanan var mı
durununannitoskosu Ttuubbaa1 Asla kullanma inanılmaz yan etkisi var hiç sağlıklı bişey değil ki senin bebeğin zaten böyle şeyler için de çok küçük
Mlk026 Ttuubbaa1 z2 gündür uyumuyorsa bi sıkıntısı vardır diş ya da atak dönemi olabilir ağlama huzursuzluk var mı. Bay bay 1 yaş sonrası daha uzun süreli uyku bozukluğunda ancak dr tavsiyesi ile kullanılır
beyzzsenturkk_ CaninannesiCemre katılıyorum kızım 10 aylık 1 aydır bende uykusuzluk çekiyorum ama tutup da yan etkilerinin içeriğinin ne olduğunu bilmediğim çocuğu sersemleştiren bişey kullanmayı düşünmedim ayrıca çocuğu uyutmuyor uykuya geçişini rahatlatıyor bunu düzgün rutinlerle sizde sağlayabilirsiniz ki 5 aylık bebek ya diş çıkarıyordur ya da hastadır olduğu ortamın ısısı dişi karın açlığı yokluğu ayrılık kaygısı yani bir çok neden var uykusuzluğuna yol açabilecek ilaç çözüm değil
CaninannesiCemre beyzzsenturkk_ Aynen öyle ,burda post açıp duruyoruz fikir alıyoruzzz,bi çoğumuz bitik durumda ama böyle şeylere asla başvurmuyoruz🙏 geçici süreç deyip güçlü olmaya çalışıyoruz,sağlıklı olsunlar da 🫶
Ttuubbaa1 Ona doktor önermiş uykuya geçemiyormuş bebeği bende merak ettim kullanan var mı diye ben bu zamana kadar kullandığım tüm ilaçlarda ve damlalarda sıkıntı yaşadım banada mantıklı gelmedi. Bu ilaç alışkanlıkta yapabilir bu daha kötü