esraperaonur marka önermesi bizim doktorumuz prensip olarak önermiyor. Ama bebeğimin hastanede ataman doktoru,(ki ayrıldık ondan aslında) o evolvia demişti, diğer doktorumuz da temel olarak mamalar arasında uöutum farklar olmadığını söylemişti. Sadece Bebelac önermem dedi, o kadar ağzından çıkanı marka olauı