Anneler 25 gün önce sezeryanla dogum yaptım dikiş üstünde şişlik var aranızda böyle olanlar varmı? Geçecekmi acaba bende şişlik daha çoktu hızlı bi şekilde azaldı ama belli olucak şekilde de kaldı kaç gündür bakıyorumda sanki hiç inmiyo artık küçülmüyo