1prensesannesi__ 25 günlük kızım var bende üşüttüm grip oldum bitki çayları mi yapıp icsem yada neler yapmalıyım tavsiyeleriniz neler emziriyorum kızımı ilaç içebilir miyim vs.
Senasome 1prensesannesi__ ilaç içmemelisin.. yas zencefil ile limonu kaynat az bal koyup iç birkaç gün su koy kaynat iç.. zencefil vücudunu ısıtır seni terletir çok çabuk atlatırsın Allah’ın izniyle
Ebrarkolcetin 1prensesannesi__ çörçıl yapıp içebilirsiniz bana çok iyi geliyor , 1 soda bi limon bi çay kaşığı tuz
Sare-10 1prensesannesi__ maske tak öncelikle eğer mümkünse bol c su sıcak çorba içip uyu bol bol dinlen eşinden destek al terlersen hastalığı atarsın
Senasome 1prensesannesi__ bol temiz hava al oksijen önemli. Odanı evini sürekli havalandır soğuk değil sıcak hasta eder. En önemlisi terin üstünde kurumasın. Güzelce terle duşunu al havalandırılmış odada dinlen.. bebeğin icin endişe etme sürekli emzir hastalığın onu güçlendirir bağışıklığı kuvvetlenir Allah’ın izniyle.. evinde varsa udi hindi yağı içebilirsin
1prensesannesi__ Senasome teşekkür ederim inşallah hemen atlatirim eşimde nane,limon,karabiber,tarçınlı bi çay yaptı içtik yardımcı oluyor o konuda ama inşallah kızıma da bulastirmam yaa ondan çok korkuyorum
1prensesannesi__ Sare-10 eşim sagolsun yardımcı oluyor ama emziren bir anne olduğum için danışmak istedim neler içilir tam bilmiyorum bu dönemde sütü etkileyecek bisey var mı bilmiyorum
Sare-10 1prensesannesi__ ilaç olarak içebıleceğin tek şey parol ama doktora gidersen sana uygun ilaçta verır
sirinpatates 1prensesannesi__ ilaç icemezsiniz sanırım sadece parol içiliyor başka varsa bilmiyorum hasta olmaniz çok normal bebeğinize dokunurken ellerinizi yıkayın sürekli ona doğru solumayin emzirirken maske takabilirsiniz bol bol emzirin hastayım diye emzirmeme gibi Bi durum yapmayın ki sizden bağışıklık kazansın. Çok kotu olursanız acile gidin serum takıyorlar ben çok aşırı kötüydüm ateşim tavandi gittim taktılar çok iyi geldi parol yazıyorlar. Bol bol meyve tüketin ıhlamur vs
1prensesannesi__ sirinpatates emziriyorum fakat sürekli burnun akıyor, hapşırık vs. Çocuğuma buluşacak diye çok korkuyorum yaa ellerimi emzirirken yikayamiyorum malesef bi islak mendille silmeye çalışıyorum ancak onu yapabiliyorum
birazquality 1prensesannesi__ kolonya kullanabilirsin. bebeğini fazla kucağında tutma emzirdikten sonra biraz dikkat et sadece merak etme birsey olmaz senin sütün ona ilaç gibi zaten
birazquality 1prensesannesi__ bol c vitamini sirkeli su tavuk çorbası. Bal zencefil limon karışımı. Limonlu su. Terlemek. Bana en iyi gelen seyler bunlar. Çok kötüysem 1 parol içiyorum kendimi güzelce terletiyorum bi ılık duş alıyorum hop ayaktayım allahın izniyle
1prensesannesi__ birazquality mandalina falan yemek istiyorum ama gaz yapıyor onlarda ya elimden geldiğince dikkat etmeh3 çalışıyorum kadın doğum doktoruma sordum ilaç için antibiyotik önerdi emzirdigimi de söyledim
1prensesannesi__ birazquality sürekli kucağımda ama yüzüne doğru yaklasmiyorum dikkat ediyorum mümkün olduğunca uzaktan bakmaya çalışıyorum
birazquality 1prensesannesi__ aa doğru gaz yapabilir mandalina falan. ıhlamur da içebilirsin bu arada emzirirken içiliyor. Günde iki fincan sanırım. Antibiyotik verdiyse kullan emzirirken kullanıma uygundur inşallah cabucak atlatırsın çok geçmiş olsun
1prensesannesi__ birazquality teşekkür ederim zencefil,limon bal karışımlı cay yaptım çok iyi geldi eşimde ondan önce bitki çayı yapmıştı sagolsun hepsi iyi geldi burun akintim geçti kuru öksürük var suanlik ara ara oda gıcık gibi