uykusuzanne__ Catlakbiranne 37+2 de ilk bebeğimi doğurdum normal doğumla suni sancıyla İkinci bebeğim 41+3 de geldi o da normal doğumla suni sancıyla
Gulsen50 Asyaveannesi04 aynı bende ilk iki çocuk normal bu üçüncü beni zorladı kordon dolanmış o kadar sancı çektim
ddilekcbn1 uykusuzanne__ iki normal doğum sonrasında açılmanız daha da çok mu kaldı yoksa rahim ikinci doğumda kendini toparlayabiliyor mu
UcuBulunamayanBant Catlakbiranne oglumda 38+3 te suni sanci ile normal kizimda 37+6 da yine suni ile normal dogum.
beyzacmvrc Catlakbiranne 37+5 de 4 saat suni aldım ilerleme olmadı hiç suyumda bitmişti riske atmak istemeyip daha fazla beklemeden sezeryene döndük.
Mervvve Catlakbiranne 37.haftada kendi ağrımla doğum yaptim hastaneye gittiğimde açılmam tamdı hemen oldu
Binnur_cam Catlakbiranne 39+1 suni ile normal doğum 5 cm açıklığım varmış haberim yok doktorumun demesi ile “ 3 saatte çıkardın kız helal ” 😅😅😅😅
belom Binnur_cam benimde 3 4 santim açıklığım varmış adet sancısı gibiydi on dkda bir geliyordu direk yatış verdiler onda sabah doğum yaptım
sosisvesalam Catlakbiranne 39+3te doğurdum💕 çatı muayenesinde 2 cm açılma var dendi 6 saat sonra gece suyum geldi. Hastane yatışım yapıldı. Su geldikten 1 saat sonra sancılarım başladı sabaha karşı doğurdum ☺️
Yagmur_24 1meftun ay bu ben 27 saat sancı sonrası zorunlu sezeryan oldum ama hala ağlayığ normal doğum istiyorum die konuşuyodum nasip çok zorladım ama gerçekten bebeğim gelmek istemedi