ezberay bu çok iyi geliyor 2 yıldır kızımın burnunu bu şekilde yıkıyorum ama birkaç aydır her grip olduğunda kulak enfeksiyonu oldu geçen hafta KBB doktoruna götürdüm kulağında sıvı birikmiş kesinlikle fizyolojik ile temizlemeyin dedi. Halbuki en az 10 pediatriste sordum zararsız günde 20 kez bile yapabilirsiniz demişlerdi dedim,doktor da onlar öneriyor evet sonra çocuklar bana geliyor kulak ağrısı için dedi kızımın da kulağında sıvı birikmesinin sebebi fizyolojik ile yikamaktanmis damla kullanıyoruz şimdi görünce yazmak istedim sizinde aklınızda olsun tedirgin ettiysem de özür dilerim 🌸