KrasavcikMalcik Kızlar Prima premium care kullanıyorum en başından beri. Çok kaka yapınca taşırıyor tulumu kakalı oluyor. Çok kakanı tutmaması normal midir? En iyi marka bu diye aldık ama fazla kakanı taşırmayan bez varmı başka?
ikiprensannesi53_ KrasavcikMalcik ben aktif bebek kullanıyorum 2 senedir memnunum tek Bi kere tasma söz konusu olmadı
lohusaserbeti KrasavcikMalcik ay bizde de taşırdı malesef ben goon kullanıyorum memnunum şuan. Sadece gece bezi olarak prima harmonie kullanıyorum.
Asyaveannesi04 KrasavcikMalcik bizde doğduğundan beri prima premium care kullanıyoruz 23 aylık ama hiç ne taşma ne akma oldu ve bazen öyle yapıyor ki beline kadar
Sare-10 KrasavcikMalcik bezı bir beden büyütün ben molfıx kullanıyorum bende aynı şekilde taşma sorunu oluyordu bezı bır beden büyütünce sorun ortadan kalktı bazen bez oluyor ama daha bol durmadı gerek
Ebrarkolcetin KrasavcikMalcik prizma benim kızımın çişini hep taşırırdı ben sleepy bio kullanıyorum püre baby ve turco baby de iyidir
aysel15072023 Arkadaşlar prima kullanmayalım lütfen boykot edelim kanı akan filistinli bebekler çocuklar için 😥