Celik02 Oğlum 2 gündür ek gıdayı sürekli reddediyor 🥺 sevdiği şeyleri de pek yemek istemiyor yese de 2 3 kaşık yiyip bırakıyor bu aylarda normal mi acaba ne yapmam lazım hangi yolu izlemeliyim
Aydanur24 Celik02 kabız olduklarında yemiyorlar. Bir de dış çıkarıyor olabilir. Bizd ara ara yaşadık mecburen hazır mama verdim o zamanlarda çok zorlamadim sonra düzeliyor uzilme
Celik02 Aydanur24 kabız olduğu dönemler oluyordu ama yine de yememezlik yapmıyodu sürekli emiyo emmesinde sorun yok diş mi çıkarıcak acaba