Normal inek sütü kabızlık yapar kansızlık yapar, sulandırınca hazmı kolay olacak sanıyoruz ama zaten besin açısından fakir, e sulandırınca daha da seyreliyor. Yani kısacası bence acele etmeyin biraz bekleyin ben 2 yaşına kadar mamaya dvam edeceğim şahsen