Xname benimki de bağırsak tepkili ciltte bişey yok, 8.günümdeyim dışardan da bişey yemedim benim doktorum dana etini de kesmemi söyledi onu da yemiyorum ama hala bi değişiklik yok ağlayarak uyanmalar uyuyamamalar kakası hala ishal ve mukuslu, bugün itibariyle yumurtayı da kesip denicem ama artık ne yiyeceğimi şaşırdım 😞