
14 aydır molfix kullanıyorum, bir kere pişik olmadı oğlum ve sızdırma hiç olmadı. Ben aman aman dolmasını beklemezdim gerçi ama gece falanda yaşamadık. Neyse dün ilk kez yenisini kullandım. Eşimin kucağındaydı oğlum, dediki aşkım bir sıcaklık hissediyordum bir baktım ki bez taşırmış. Hemen ohaa ilk takmamda sızdırdı dedim. Ama baktım gerçekten aşırı çiş yapmış ki takalı 3 saat olmuştu çokta olmamıştı. İnanılmaz doldurmuş bu ara çok su içiyor. Sonra düşündüm son zamanlarda eski molfixte bir kaç kere sızdırma yaptı. Hem çok çiş yapmasına hemde küçük geldiğine yordum.
Neyseee gece takalım dedik, sıkıntı olmadı. Gündüzde taktım sıkıntı yok . 2 gündür pişikte yok.
Bu arada eski ve yeni arasında boyut farkı var biraz. Oğlum 11 kilo, 4+ almayı düşünüyorum bu paket bitince.
Yani ben yine de beğendim bir kaç gün daha deniycem bakalım.
Bu konuda benim gibi kararsız anneler vardı bu yüzden paylaşmak istedim 🤍