Miray17 Miray17 sevgili annelerim dademin böyle bir videoya denk geldim sizler çocuklarınızın odasında ki kaloriferi kapatıyor musunuz?
SevimliHayaletCasper Miray17 gece benim çocuklar örtünmüyor dereceyi düşürünce kaç kere gece titrerken buldum çocuğu. Eli ayağı buz kesmiş nasıl hasta olmasın sabahına hasta oldu
aselinanesii Miray17 tabii ki kapatmıyorum böyle bi yazı daha önce okumuştum ama çocuk üşürsede hasta olur bence. Ve biz kapatırsak oda sıcaklığı 15-16 ya kadar düşer belkide daha aşağıya yani
Miray17 aselinanesii bende tereddütte kaldım. Tamamen kapatılınca uyku tulumumu giydirilir nasıl olur bilmiyorum
Ertugrulnannesiii aselinanesii aslında usuyunce hasta olacağını bende düşünmüyorum sizin aksinize ama kapatmaya da cesaret edemem. Ne yapmam gerektiği konusunda benimde fikrim yok 🤷♀️
Angel00 Tamamen kapatılmamalı benim düşüncem kış ayındayız en ıyısı derecesini düşürmek petegin üstüne bir kap su veya ıslak havlu koymak
aselinanesii Ertugrulnannesiii iyi ama hava belli bir sıcaklığa düşünnce el ayak buz gibi olursa titrerse mecbur hasta olacak bence 🙈