Zumra_Fatma Kizlar kurutma makinaniz cok ses cikariyor mu ve kac saat de kuruyor bunlark merak ediyorum cnku aliciyim da biraz
Kzytoo34 Zumra_Fatma benim ki seste çıkartıyor ısıda veriyor altus markası. Kayınvalidemin bosh marka sesi çok az, ısıyıda hiç vermiyo dışarı.
Beraninannesii Zumra_Fatma Hoover Marka benimki ses çıkarıyor. Bugün beyazları attım 2saatlik programa kurumuştu genelde tercih ettiğim program sabit
fzkakdemir Beraninannesii aynen zaten o iki saatlik program her şeyi kurutuyor, çarşaf nevresim hariç
Beraninannesii fzkakdemir Benim nevresimlerim de kuruyor 😇 hiç nemli kalmadı şimdiye kadar tabii ilk aldığımda çözene kadar hep ıslak çıkıyordu 😅
Rwerdst Zumra_Fatma grundig kullanıyorum. Sesi yok ama böyle düğmeli ys ds çıtçıtlı bişi atınca onların sesi çıkıyor tek. Isı veriyor açıkçası ama kurutmalarda normal o. Programlar nemine ve ne kadar çok attığıma göre değişiyor ya. Mesela perdelerim 15 dk da kuruyor 😂 oğlumun kıyafeti bir tsne battaniyesi var onu atmazsam 1 saattrn önce kuruyor. Normal kıyafetlerle çarşafı bir atarsam o çok uzun sürüyor gibi bir sürü ek olaY var 😂
Zumra_Fatma Rwerdst hm anldm bende bugun bi baktim nasil fiyatlari vs diye icleride baya genis sizinkide oyle mi mesela bugun 7 kg vestel gordum genisdi yine ama 9 yada 10 kg alicam 11 kg varmis sasiedim
Rwerdst Zumra_Fatma benim çamaşır makinem 10 kg kurutma 9kg ama kazanı çok geniş. Sığıyor. Ben herşeyimi atarım halılarımı falan bile hiç sorun yaşamadım.
fzkakdemir Beraninannesii benimkiler hep nemli çıkıyor bende artık kurutma makinesine nevresim atmıyorum, siz ekstra bişey mi yapıyorsunuz da kuru çıkıyor? Varsa bi püf noktası paylaşır mısınız?
Beraninannesii _Pnr_Kmrc_ HoN Diye bir uygulama var wifi bağlantısı ile telefondan açıyorum 😇 normalde makine üzerinde bulunmayan farklı programlar bulunuyor orda mesela bebek,yorgan,nevresim,bornoz gibi gbi🤗
_Pnr_Kmrc_ Beraninannesii indiriyim bende teşekkür ederim ıphone telde kullanılıyor mu acaba bu uygulama