Asel041 mastit olabilirsiniz dikkar edin. Ben 3 gun boyunca gunde 1 kere cok az gogsumu rahatlatacak kdr sagim yaptim sagdigimida buzluga attim hastalik vs. Olursa veririm diye. Diger bir önemli nokta cok sıkı bir ic camasiri giymelisiniz sut akisi saglanmasin damarlari siksin denir. Emzirirken nasil drlar siki ic camasiri önermiyor siki olursa sut bırikmiyor suan tam tersi siki camasir giyilmesi lazim. 3 gunden sonra benjm asiri rahatsiz etmedi ama tamamen sutun cekilmesi 2 ayi buldu