Merhabalar kizlar,
Bir ay sonra calismaya basliyorum. Bebegim ozaman 3 aylik olacak ve simdiye kadar sadece anne sütü aldi ayni sekilde devam etmek istiyorum yarim gün caliasacagim ama yoklugumda birakacagim Anne sütünü nasil verdirtmeliyim meme reddi olmamasi icin? Biberon ile verip meme reddi yasamayan varmi? Kullandiginiz ürünleri ve önerilerinizi benimle paylasirsaniz cok sevinirim ☺️