Egenin_pamugu Bu sendrom varken kendiliğinden tedavisiz 2. Veya 3. Bebeğine gebe kalan varmı özellikle sezeryan sonrası vücut temizleniyor mu bu rahatsızlık kaybolur mu ?
Sadekahve_ Egenin_pamugu doktorum birkez doğum yaptıktan sonra ikinci gebelik daha kolay oluyor kendiliğinden diye söylemişti. Bir arkadaşımda aynı şekilde onun doktoruda öyle söylemiş
piremsesssannesi Egenin_pamugu ilkinde tedavi ile hamile kalıp ikincide yanlışlıkla hamile kalan arkadaşım var
uykumvarasko Egenin_pamugu Ben🙌🏻 Hiç korunmadım evliliğimin ikinci senesi hamile kaldım ve doğumdan sonraki 2. Ay tekrar hamile kaldım
Ogulluana Egenin_pamugu canım ben bekarken doktora gittiğimde bu teşhisi koydu ağrılarım çok oluyordu bir süre doğum kontrol kullandım ağrılarım geçmişti sonra tekrar doktora gitmedim bu konu için ama kistlerim halen duruyor ben sıkıntı yaşamadım çocuk konusunda
Egenin_pamugu Demekki engel değilmiş polikistik over sendromu olan bir çok kadın var uğraşıp gebe kalamayan görüyorlarsada pes etmesinler tedavisiz bende gebe kaldım 2. Ci de umarım öyle olur 🙏
Rozalinda Ya evlenmeden bende de var demisti dr. Bi sure dogum kontrol hapi yazmisti. Ama boyle seyleri engel olarak gormeyin. Ben yarim rahim ile tedavisiz sukur hamile kaldim.
Ozlem35erdemir 5yıldır bebek istiyorduk olmuyordu polsitikoverden kaynaklı ben ünsilin direncime baktırdım ünslin direncimde hap kullanmaya başladım ve diyet yapmaya başladım 1ay içerisinde 6kilo verdim o ay bebeğim oldu 🥰