24 aylık oğlumun 2 gündür ateşi var 38.7 lere kadar çıkıyor.kendisi oyun oynuyor koşuyor farkında değil ama yanakları filan kıpkırımızı oldu yavrumun😞parol pedifen şurup filan veriyorum acile de götürmek istemiyorum yarın doktora götüreceğim.ama şu an ne yapabilirim.ilacı veriyorum ama tamamen düşmüyor.