tultanhanim Kızlar normalde makyaj yapan birisi değilim öyle makyaj malzememde yok haliyle Ama eşim sürekli dışarı çıkarken yanındayken makyaj yapmamı istiyor görümcelerim eltim kuzenleri felan sürekli makyajlı senin neyin eksik neden yapmıyorsun diyor batağa girersin dedim ama dinlemiyor Hangi ürünleri tavsiye edersiniz fondöten mi almalıyım sizce bb krem mi rimel büyük ihtimalle loreal paris teleskopik alırım üniversitede mezuniyet çekimi için felan onu kullanmıştım ay ı şekilde evlenirken de rimel i kendim götürdüm hep ama diğer ürünleri nerden hangilerini önerirsiniz Esmer tenliyim
Hunilininbirii tultanhanim sorunlu bi cildiniz yoksa bb krem yeterli gelir renk tonunu eşitlemek için. Ben genelde bütün ürünlerimi f.rmasiden alıyorum kapatıcı baz fondöten rimel allık ruj vs
mrsfly tultanhanim bunu söyleyebilmk için şunları bilmek lazım, cilt tipiniz kuru mu yağlı mı normal mi? Cilt kusurlarınız var mı renk dengesizlikleri veya akne gibi? Kirpikleriniz sık mı veya uzun mu? Bunlar bilinirse daja doğru tavsiye verilir.
sadeturkvatandasi tultanhanim bütçene göre değişir fonföten olarak yves rochernin detoks etkili ışıltı veren fondotenini aldım çok memnunum yüzde asla ağırlık yapmıyor birde cilt tipinizi yazmamışsınız karma mı yağlı mı kuru mu? Benim kuru olduğu için nemlendirici üstüne bu fondöteni uyguladığımda bayılıyorum hem kusurları güzel kapatıyor hemde düğün makyajı gibi ağır durmuyor tende. Onun dışında daha hafif bi üründen başlamak istiyorsan bb olarak note’un 3 in 1 var fazla kapatıcılığı yok cilde aydınlık veriyor fresh duruyor bence bundan başlayabilirsin. Güzel bir nemlendirici al cream co fiyat/performans olarak uygun güzel nem veriyor cildini nemlendirmeden fondöten sürme. Rimelde göreceli kirpiklerin kısa mı kıvrık mı rimelden ne bekliyorsun? Fiyat olarak orta karar bir şey istiyorsan loreal telescopic öneririm bütçem var diyorsan nars climax. Hayatımda kullandığım en güzel rimel ya da lancome hypnose drama. Onun dışında sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin.
tultanhanim Melis1706 peki ruj ve allıkta kaç numara önerirsiniz Esmer tenliyim ve çok ben burdayım diyen göze batan renkler süremem doğal dursun istiyorım
tultanhanim mrsfly cildin yağlı ama akne sivilce renk tonu farklılığı yok leke yok Kirpiklerim sık kısa duraklarım çok dolgun değil özellikle alt dudağım hiç dolgun değil
mrsfly tultanhanim yağlı ise ya bb krem yada pudra öneririm hiç fondöten işinr girme ama mutlaka yüzüne nemlendirici kullan düzenli ve makjayın altına da. Kirpiklerin sık ve düz ise benimde öyle skyhigh mascara yı öneririm maybelline den. Dudakların ince ise ten rengine yakın bir dudak kalemi ile çerçeveleyip ruj kullanabilirsin. Bide highlighter ile üst ve alt dudak ortasına bi nokta sürersen daha dolgun bi görüntü olur.
Defnemmm1 tultanhanim yüzünüz de leke felan yoksa fondöten batağına bulaşmayın bence bb güzel ama tabi özel günlerde fondoten de güzel olur bunların altına kapatıcı ve makyaj bazı kullanırsanız olabilir bunların üstüne allık güzel olur kullanırsanız kontür de güzel oluyor. Göz yapınız müsaitse eyeliner çok güzel olur (marka karışık aldığım için şu iyidir bu iyidir diyemedim) 🙂
sedasayan1111 tultanhanim ben de üniversite de çok yapardım bir işe girdim gida sektörü olduğu için hersey yasaktı 5 yılda yaptığım 3 makyaj var 1 Nişan 2 Kına 3 de düğün makyajım 😅😅bu postu görünce fark ettim makyaj yapmalı uzun zaman olmuş işten de çıktığıma göre geriye dönebilirim 🤪🤭😅
enchantress tultanhanim esmer tenliyseniz pembe tonlu allıklar olabilir dikkat çekmek istemezseniz göz renginize yakın bir far sürebilirsiniz ruj olarak nude tonlar olabilir wet n wild markasını kullanabilirsiniz
minikayaklarr tultanhanim fit me en en sevdiğim fondöten aşırı kapatıcı değil bende buğday tenliyim ruj olarak pek bişey kullanmayı sevmiyorum renkli nemlendiriciler yeterli oluyor eğer bütçeniz varsa clinigue marka Pink honey var o ruj yok gibi duruyor allık da kullanmıyorum bana pek yakışmıyor
Gamzekuzucu Bir kadının makyaja bu kadar uzak olması bence kötü bir şey. Bu bir İkincisi bb ile başla. Krem allık al. Rimel al ve bir nude ruj. Üstüne lipgloss ve parfüm
Tubse tultanhanim ben sürme rimel eyeliner harici pek birsey kullanmıyorum ama hepsinden var yinede gratis watsons ve rosmandan alıyorum genelde yeni başlayacaksan hemen ağır fondötenle başlama tavsiyem bbden yana highligter favorimde ayrıca 3lü palet almanı öneririm allık olarakta sıcak tonlar alıp az sür bence eyeliner olarakta ince fırça almanı tavsiye ederim ya da kalem eyeliner