Egenin_pamugu İç zıbın,ço raplı tulum, eldiven, çorap ve üzerine patik ince kundak ve mevsimlik battaniye bu şekilde yaparım 2 aylık
Usnac1995 Egenin_pamugu iç zıbın, alt üst takım ya da tulum, üstüne çorap ya da patik giydirirdim birde ince yelek. Evimin ısısı iyi oluyordu. Çok kat kat sevmiyorum hiç hasta olmamıştı şükür. Bu aylarda benim oğlum da 2 aylıktı. Eldiven takmadım hiç ilk günler hariç. Battaniyede sadece uyurken örterdim
bircanmom Bilmiyorum evin ısısı da önemli 22-25 arası ise battaniye fazla bence. Biz ince battaniye örtüyorduk gündüz. Gece yatarken beşiğin üstüne çarşaf atıp bir tarafını açık bırakıyorduk hava alsın diye.
Egenin_pamugu Sıcaktan bunalsa isilik olur zaten terler kontrol ediyorum ona göre, mevsimlik battaniye ve kundak ne ince ne kalın, gündüz hava almalı üzeri de gece üşür
Egenin_pamugu Usnac1995 eldiven takmayınca buz kesiyor eli bende üşüyor diye takarım şapka takmam yelek giydirmem sıcak ev uyurken örterim üzerini isilikte olmadı inşallah hastada olmaz
merveayse İç zibin patikli alt üst takım çorap patik penye battaniye ile kundak uyurken de ustune polar battaniye suan biraz hasta o yuzden şapkasını takip besiginin ustune ince tülbent örtüyorum