celikkkk yaa of bende emin gibiyim yani emin olmak istiyorum ama insanda yine de bi korku oluyor emziriyor musun canım çünkü daha önce bi postta hamilelikte emzirme döneminde prolaktin hormonunun yüksek olduğunu ve yüksek olmasının da gebe kalma ihtimalinin çok düşük olduğunu söyledi hatta kısır olan insanların çoğunda prolaktin hormonu yüksek olduğu için olmazmış süt korur demek de bundan gelirmiş ama çok nadir kişilerde de yüksek olmasına rağmen gebelik olurmuş umarım o nadir insanlardan değiliz ben henüz düşünmüyorum bebek ya zaten bebeğim çok zor rabbim isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏🏻