Kızlar daha yeni bosh buzdolabı aldım 6 seri XL modeli altta buzluk olan içime çok sindi ama araştırdığımda çok fazla sorun yaşayan insan gördüm ayrıca lg yeni çıkan üstte buzluk olanı vardı fiyatları fazla farketmiyor Wi-Fi özelliği var filan Kore üretimi ama bosh Türk üretimi kullanlar yorum yapabilir mi bu markalardan memnunmusunuz