Esmaozc00 Kızlar 1 aylık oğlum afedersiniz kakası yeşil ve sarı gelmiş ilk zamanlar dışında yeşil hiç gelmedi şuan geldi neden acaba
Egenin_pamugu Esmaozc00 bizimde 1 ay sariydi 2 ay olduk yeni yeni yeşil kokulu kaka yapmaya başladı yarın dr danışıcsm bakalım ne diyecek üşüyor desem yok eminim sıcak da tutarım ayaklarını anlamadım
ipeklihayat Esmaozc00 bi yerde okumuştum iyi doyduğunun işareti olabilir diye. Bazen bizim de öyle oluyor.
Egenin_pamugu Esmaozc00 inşallah veririm de sık beslenmeden de olur diyolar ben anne sütü artı mama da veriyorum