Merhaba hanımlar bebeğim 10 ayık kansizlk için doktor Ferro sanol şurup verdi günlük 10 ml su anda 3. Sisedeyiz artık bebeğim kesinlikle içmiyor ne onda psikoloji kaldı ne bende istahida kesildi ilaç vereceğim diye artik yemeyde kesti. Doktora söyledim içmiyor diye bir şekilde içir dedi pekmez içine karadut özü içine karıştır dedi kesinlikle kokusu geldiği anda içmiyor başına böyle bir durum gelen varmı?