Merhabalar buraları okuya okuya çocuğumda bir şeyler aramaya başladım lütfen sizde bir bakar mısınız ?
15 aylık
Anne baba anneanne dayı hala aç otur üzüm su mama araba abla abi ayıcık bebi at oku gol ham gibi 20-25 kelimesi var.
Sürekli anne baba dede diye bizlere seslenir bizimle iletişim kurmaya çalışır
Hayali oyun oynar mesela arabayı sürerken vınn yapar koltuklarda gezdirir arabaları çarpıştırıp tosss yapar kuleleriyle kahve içiyormuş gibi yapar halkayı başına takıp simitçi yapar kendi su içerken uzatır bize de içirir ya da oyuncaklarına da içirir
Saklanır saklambaç oynamayı sever
Cee oynamayı çok sever elleriyle de yapar
Topu atar ayağı ile vurur gol yapar
Kaydıraktan kayar salıncakta sallanır
Ahşap oyuncaklarını sallandırır kaydırır
Komut alır al ver yapar getir götür yapar odasından bir şey istediğimde getirir
Çiçekleri koklar
Burnunu ağzını kulaklarını saçını gösterir
Ayaklarını koklayayım dediğimiz zaman bizim burnumuza uzatır
Alkış yapar bay bay canı isterse yapar
Oyuncaklarını alıp bize getirir yukarı kaldırıp gösterip vaaaav yapar
İşaret ettiğim yere bakar nesnelerin isimlerini bilir mesela ben ay ne güzel bir çiçek diyip işaret etmeden çiçeğe baktığımda o da dönüp bakar
Diyeceksiniz ki bir çok şey yapıyor neden post açtınız
Şöyleki son zamanlarda adına cevap vermiyor pek önceden verirdi ama bende sürekli takıntı haline getirip sesleniyorum
Göz teması var yok diyemem ama acaba yeterli mi emin olamıyorum ve birde işaret etme yok ( yüzündeki yerleri işaret parmağıyla gösteriyor )
Çocukları çok severdi dün bir doğum gününe katıldık pek ilgilenmedi açıkcası her yeri kurcaladı sadece
Burada yazılanları okudukça bende çocuğumda bir şeyler arar oldum.
Ve yemek yedirken yaklaşık 6 aydır çizgifilm izliyor arada da izliyordu ama bunları gark edince direk kestim 2 gündür çizgifilm izlerken dış dünyadan kopmuş gibi oluyor
Eşime ya da aileme söylediğimde saçmalama hiç bir şeyi yok çocuğun diyorlar