Merhaba arkadaşlar,
Gebelikte tansiyonum düştü 10 lara kadar, gebelikten sonra çok yükseldi ben çok kulak asmadım taki başım çok ağrıyan kadar. Doktor 3 doz ilaç verdi ama bunu yaşayan var mı 2 aya geçer yada kronik olur dedi. Normalde zaten yüksekti ama 13, 14 gebelikten önce şimdi garip bir şekilde 16, 18 rakamlarını görüyorum. 16/10 givi mesela. Alfamet ilaç alıyorum ve emzirmeye devam ediyorum.