nzbr prematüre doğdu beni emmedi sade mamayı verdiğimde çok kusuyor ama cicibebe verdiğimde hiç kusmuyor ve asla kabız olmuyor gaz problemi olmuyor tabi büyüklerimiz dediği için verdim kendi başıma olsam belki vermezdim eleştirilecek birşey yok zaten ortada eskiden mama mı varmış anneyi emmiyorsa sütü sulandırıp verilirmiş aynı şekilde