ysmn122333 3 yaşında oğlum geniz akıntısı var uyuyamıyor sürekli öksürüyor kusar gibi oluyor ağzına geliyor sanırım ne yapmam gerekir kızlar Hava makinesi var onu veriyorum mukusu yumuşattığı için daha çok öksürüyor
balcicegin_annesi ysmn122333 alerji şuruplarını yada haplarını kışa girdiğiniz anda kullanmıyor musunuz? Yada doktorunuz sadece o zamanlar içerisinde önermedi mi hiç ?
Nuurdn ysmn122333 serum fizyolojik kullanın günde 4 5 defa öksürük için bal önermişti doktorumuz bize