Ftmysf1007 Selam kızlar. Kızım 4 buçuk aylık tabiki 4.ay atağını bomba gibi yaşıyoruz. Canına yandığım atlamıyor hiçbir atağı. Yalnız son günlerde sürekli bağırmaya başladı. Ağlamıyor bakın bildiğiniz bağırıyor. Nırmal mi bu durum ? Ses telleri zarar görecek diye korkuyorum.
zeyozi Ftmysf1007 4 ay 10 günlük hep çığlık atma var sebepsizce hemde deli gibi ağlama aralıksız kesintisiz gerçekten şaşdım kaldım
eraysen Ftmysf1007 off hem ne bağırmak dediğiniz gibi ağlamıyor bağırıyor naralar atıyor yan apartmandan duyuluyor ses demesi yapıyor acaba ne kadar çıkıyor diye 🙃
Ftmysf1007 zeyozi sürekli kucakta gezmek istiyor meme reddini dibine kadar yaşıyorum nerdeyse hiç kilo almamış 15 gündür
zeyozi Ağlama var bizdede aşırı asla susturamiyoruz kilo alımı durdu dediğiniz gibi ama neyden dolayı anlamıyorum meme reddi de var ama emzırıyorum zorla
Ftmysf1007 zeyozi vallahi ben de 🤦♀️ bi sınıf dolusu öğrenciyle uğraşırken bu kadar zorlanmadım yemin ediyorum
Ysb47 Meme reddi de var, uyku gerilemesi de. Ağlamalı çığlık atmalar da gece yarsi 😁 bir hafta sonra 5 ay olacağız. 3 ay 23 gunlukten beri böyle bakalım ne zaman geçecek 🤦🏻♀️😭🤭
zeyozi Ysb47 3 ay 10 günlükken başladı hala aralıksız devam ediyor bebeğiniz erkek mi kızmı sanki kızlar daha hafif atlatıyor gibi 😂
zeyozi eraysen ya çoğunuz bağırma diyorsunuz bunda da var bağırma ama belli saatte uyku öncesi özellikle krize giriyor ağlama krizine doktora götürdüm muayenesinde bisey yok dedi diş mi uykuya direnmemi anlayamıyorum artık
Ftmysf1007 eraysen ya ben de bir sorun mu var acaba dedim. Hani ağlasa bebek tamam da durmadan bağırması normal gelmedi bir de ilk çocuğum bilmiyorum 🤷♀️ dediğiniz gibi komşular her gün bizi dinliyor
Ftmysf1007 zeyozi uyku öncesi krize girme bizde de var. Kendiliğinden uyuduğunu asla bilmem. Uykusu geliyor uyutamıyorum. Daha çok ağlıyor uykusuzluktan dolayı
eraysen zeyozi dişle birlikte 4 ay uyku gerilemesinden kaynaklı uykuya direnme bizimki eeeyy eeeyyy diye diye uyuya kaldı bu gece 😂
eraysen Ftmysf1007 bir süre daha dinleyecekler maalesef yapacak birşey yok bebek sonuçta bizimki bide gece uyumuyo 2 3 4 sürekli bağırıyor 😂
belinay0316 Ftmysf1007 ayy bizde bizde sinirlerim yıprandı iki haftadır eşim kızıyor artık farkında olmadan kızmaya başladın kızıma diye uyumak istemiyor emmek istemiyor bağırıyor konuşuyor ağlıyor çok mızmız offf Allah’ım yardım etsin bizlere
mhmtrabia 3 ay 20 günlüğüz yaklaşık 10 gündür iştahsızlık var bizdede emmiyor mama reddi yaşıyoruz acaba atak mı yoksa ben nazara çok inanıyorum ondan mı bende burayı okuyunca bi bizde red olmamış dedim