Merhaba benim kızım da hep sağa sola yattı.Eşit olarak yatırdım ama sırtüstü yatmadı.Zaten 3.ayından beri dönüyor artık kendi keyfine göre yatıyor benim yatırdığım gibi değil.Bizim de ense kısmı biraz yumru gibi .Doktora sordum bir sıkıntı olmadığını söyledi. Ufak tefek yumrudan bişey olmaz dedi.Saçı uzayınca belli olmaz dedi.