Sudecmn nasıl bi sinyal olduğunu düşünüyorsunuz? Ben rüyaların bilinçaltıyla alakası olduğunu düşünüyorum. O gün neyi düşünsem ya da kafaya taksam gecesinde rüyama girer ya da bir kaç gün içinde. Sizde arkadaşınıza anlattıysanız olumlu olumsuz rüyasına girmesi normal, ama tabi bir şeye yoranlarda olabilir bu benim düşüncem. Sanırım bir mesaj bir ışık bir umut bir şey bekliyorsunuz öyle geldi bana.