Saçlarım normalde dipten yağlı uçlara doğru kuru. Çok çabuk yağlanır ve hep yağlanma karşıtı şampuan kullanırım. Son 1 aydır duşta iyice yıkamama rağmen kuruttuktan sonra saçımın arka enseye doğru olan kısımları yağlı duruyor. Bildiğin tel tel kalıyor. Çıldırmak üzereyim diğer bölgelerde hiç böyle bi sorunum yok neden olduğuna dair bir fikrimde yok. Şampuanda değiştirdim yine aynı. Lütfen başına gelipte kurtulan varsa yardım edin. Her duştan sonra saçlarımı kurutup üstlerin mis gibi altların iğrenç tel tel durmasından artık makineyi elime alıp sıfıra vuracak hale geliyorum. Sinirlerim alt üst oldu. Saç yağı konusunda çok takıntılıyım kesinlikle öyle bir görüntüden nefret ederim ama çözemiyorum imdaaattt!!!