Kızlar 5 aylık oğlum mamayı yemiyor çok iştahsız gazlı bir bebekti normalde de huzursuz du gazından dolayı mamayı çok sevmesine rağmen 10 gündür mamayı zar zor veriyorum diş mi çıkaracak diyorum dişleri çok kaşınıyor biberonun ucunu mamayı yerken ısırıyor çok salyası yok ateş yok çok şükür ama diş mi anlayamıyorum hiç bişeyden mutlu değil gaz azaldı kendi çıkarıyor gece uykusunda ağlıyor gözü kapalı bilenler yazsın lütfen şaştım kaldım artık