merveer96 Kızlar sütü buzdolabından çıkartıp ısıtıyorum ama bebeğimin tüketmediğini hemen çöpe mi atmalıyım? Yoksa oda sıcaklığında bekleme süresi var mı? Kıyamıyorum süte
hilalvrc merveer96 2 saat oda sıcaklığında beklıyor sağım yapıp süt saklama poşetleriyle buzlumda 3 ay beklıyor