Ben bu tarifle yapiyorum hic kalin olmuyo
- 4 su bardağı un
- Yarım çay bardağı zeytinyağı
- Yarım paket yaş maya
- 1 su bardağı ılık su
- 1 tatlı kaşığı toz şeker
- 1 yemek kaşığı tuz
Eger vaktim yoksa firindan ekmek hamuru aliyoruz oyle de guzel oluyor ama tabi kendi yaptigimdan daha kalin oluyor. Ona da soyle bi cozum getirdim. Hamuru acip firina koyuyorum 2 3 dk sonra cikartip biraz daha catalla vs bastirip actiriyorum. Ustu firinda biraz kuruduğu icin daha guzel sekil veriliyor inceliyor.. Bir de hamuru catalla delerseniz cok kabaramadigi icin kalin olmuyor