oğlum hala hiçbir kelime söylemiyor. hepimize aba diyor. ve sadece hayvanları görünce adlarını söylemek yerine seslerini çıkarıyor (havhav-möö-miyav-eşek sesi-at sesi-horoz sesi vb.) endişelenmem gerekiyor mu? neden hala konuşmuyor ama çok zeki bir çocuk her şeyi konuşmadan öyle güzel anlatıyo ki