Ruzgarmommy çok mantıklıymış knkm denicem bende,elisada 17 aylık ve bende artık nasıl oyun yapsam ne tür şeyler uretsem derdindeyim ya,ve kızımın en sevdiği oyunlardan biri hoppala yapmak baş ortulerimi halka haline getirip yerde sıralı bı şekilde tek tek içine hoppala yapıp zipliyoruz ve çok ta severek oynuyor 😍😍😍🥰işimiz çok zor anneler yaptığınız ürettiğiniz şeyler varsa lütfen bu post altında paylaşırsanız aylara göre çok memnun oluruz😌