Selam anneler benim 1 yaşına yeni giren bir prensesim var. Ve ben kızımı 8 aylık ken doktora götürdüm genel kontoröl için ama ha normal hastalıkta tabi ki götürüyorum kızım D3 disinda hiç bir vitamin kullanmıyor 1 yaşında başka vitamin veriliyormu 4 tane dişi var 10 buçuk kilo götürmem gerkmi sizce normal kontoröle