Kızlar 1 yaşında yaptirmistik konseptli bu sene sadece aile fotoğrafı cektirelim istiyorum konsepte gerek yok bence vesikalık tarzı arka boş planda aile fotoğrafımz olsun istiyorum eşim gerek yok her sene fotoğraf çekimine mi gidicez diyor siz ne düşünüyorsunuz