sevo05 Bende emziriyorum bende doktoruma ilaca bağımlı yaşamak istemiyorum dedim ama o da ilaca bağımlı yaşamayacaksın bir müddet kullanıp kendi beynindeki düşünceler düzelince bırakacaksın zorlanmayacaksın dedi,inan bana bu yaşadıklarımız daha ağır her gün başka bir yerin ağrıması hep bir korku ve tedirginlik daha zor,bebeklerimizin yüzüne dahi gülemiyoruz iç sıkıntılarımızdan,onların bizi mutlu görmeye ihtiyacı var ve bizim de iyi olmaya 🥹