Kızlar bebeğim gece saat 3-4 de ve bu saatlerden sonra çok ağlıyor gece beslenmesini kestiğim halde mama veriyom belki acıkıyordur diye. Cok agresif oluyor 14 aylık kafasını sağa sola vuruyor diş değil bence ağrı kesiciler tetagil falan kullanıyorum bi yeri ağrısa gündüz çok keyifli olmaz. Bazı geceler artık cıldıracak oluyorum bizimle uyumuyor bizimle sakinleşir bizi istiyordur diye aramıza alıyoruz onada sinirlenip deliriyor çocuğun gözü dönüyor bu aradaa atak haftasındayız ama daha önce hiç bu sorunu yaşamadık ne yağacağım şaşırdım ne yaşıyoruz biz