hhhhhhhhh Göğüs ucum olmadığı için silikon kullanıyorum, bi göğsüm yara kanıyor birinden emiyor . Göğüs ucum hiç yok ,sütüm az geliyor, morelim çok bozuk . Ne yapacağımı şaşırdım lütfen akıl verin benim yerimde olsanız ne yaparsınız?
isikbebek hhhhhhhhh benimde hiç yoktu bende silikon uc kullaniyordum hastanedeki hemsire sagolsun bebek her türlü tutar zorla sen basını bastır felan diye diye gerçekten dümdüz olan göğüs ucumu tutmuştu sonra da emdikçe cıktı zaten. Çok yara oluyor yalan yok belki o yüzden belki de tenimden dolayı ama bebekler gerçekten dümdüz de olsa emebiliyorlar biraz zorlamaniz gerek
ftmtngs Bende de aynı sorun var göğüs ucum olmadığı için silikon kullanıyorum canım yapacak bir şey yok bende başlarda çok kafaya taktım ama artık saldım en azından anne sütünü bir şekilde alıyor sende hiç kafana takma. Yara için de lansinoh krem kullanıyorum ve her emzirme sonrası sütümü meme uçlarına kahverengi kısma sürüyorum ebeler söylemişti en iyisi kendi sütün diye