mommybaby 23 aylık oğlum var eskiden memeyle uyurdu memeden kestikten sonra kendi kendine uyumaya başlamıştı tabi uzun sürüyordu dalması ama şu an da hiç uyumak isteniyor . Resmen öğle uykusunu bıraktı diyebilirim . Normal mi bu durum siz de yaşadınız mı
Aselemine27 mommybaby bizde aynıyız emziği bıraktığımızda beri zorla uyuyor sallıyorum üstelik ben hala bırakmadık sallamayı gündüz uykuları 40 dk felan gün geçtikçe azalıyor
mommybaby Aselemine27 keşke az bari uyusa ama çabuk uykuya dalsa uyutmaya çalışırken çok yoruluyorum gerçekten ben de 😔
MeteYmen_Annesi Yapma bacım benimki lerde 20 aylıklar gündüz sadece yarım saat uyuyorlar bu sıra ve gece ikidesir uyanıyorlar 2 yaş sendromu bağıra bağıra burdayım diyor ağlıycam artık