Yasemin158 ay valla bizim oğlan 8 kasımda tam 2 aylıktı, 2 ay aşılarını olacaktı ama biz korona olduk erteledik. 22 kasımda 2 ay aşıları yapıldı , 26 kasımda da verem aşısı yapıldı. Bizim hemşire verem aşısı da rota da canlı olduğu için arasında 1 ay olsun demişti. Biz onu beklemeye başladık ama ben bakınıyorum internete falan , 3 ay 15 günden sonra yapılmaz yazıyor. Doktora sordum hemen gelin dedi tam 3 ay 14 günlükken rota yaptırdık 22 aralıkta. Yani canlı aşılar aynı gün yapılabiliyormuş , ben 1 ay dolsun diye bekleseydim rota tarihi geçecekti yaptıramayacaktık. 2 ay aşıları ile de böylece tam 1 ay geçmiş oldu, veremle de 26 gün falan olmuş oldu aralarında.