Kızlar 14 aylık olacak oğlum gece beslenmesini hala kesemedik. 9 buçuk gibi uyuyor 4 5 e doğru uyanıyor meme vermezsem asla uyumuyor çığlık atıyor. Sabaha kadar böyle devam ediyor. Göğsüm acıyor artık emzirmekten. Bi kaç kere muz verdim acıkıyor diye yiyip yattı ama yine emmek istiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Tamamen kesmek istemiyorum gece bari olsun kesiyim istiyorum ne yapicam akıl verin lütfen