Defnemomm Kızlar 11 aylık bebeğim var 2 gündür durup durup yere yatıyor kafasını koyup kalkıyor ağlamıyor da niye böyle yapıyor anlamadım bilgisi olan var mı
Norveckizi Defnemomm benım bebek de oyle yaptı bı donem. Suan 15 aylık az evvel yıne yattı kaldı sasırdım tekrar donduk o gunlere🤣
Fatmasalan Benim de bebeğim o aylarda yapmaya başladı şimdi sadece yastık ya da yatak görünce yapıyor bı de namazlikta yapıyor bence korkmayın hareketliydi bi de yorulunca da yapıyor olabilir diye düşünüyorum
Umutveannesi Defnemomm sizi taklit ediyor olabilir. Kaynanam kayınpederimde namaz kılar ve ne zaman onları namaz kılarken görse eve gelince bir kaç gün onu yapmaya çalışır. Uykusu geldiği içinde yapıyor olabilir