sevgidem Kızlar sütümü sagdım oda sıcaklıgında diyelim 2 saat bekledi, bebeğime vermeden önce ısıtmam mı gerekiyor
MelisasMom sevgidem oda sıcaklığında max 3 saat tutuluyor süt, eğer soğuduysa sıcak suda bekletip ısıtabilirsiniz
seniyirimmisdafaa MelisasMom ısıttık yine tamamını içmedi tekrar dolaba koyabiliyor muyuz peki bilginiz var mı
MelisasMom seniyirimmisdafaa ben atıyorum 1 kere ısıttıktan sonra o yüzden bundan sonrakilerde az az ısıtarak deneyin bence kalanı tekrar berebilmek adına, sağdığınuz süt dışarıda 3 saat buzdolabında 3 gün saklanabiliyor