smileanne Merhaba. Bebeğim 13 aylık ve ben hala regl olamadım . Emzırıyorum . Fazla akıntım var bunun için kadın doğum doktoruna gıtmeye karar verdim. Devlet hastanesınde onerebılecegınız bır Doktor var mı? Sızın gıttıgınız gerçekten memnun olduğunuz
laliko35 smileanne Kestel devlet hastanesi uygar tanyeri çok iyi bir dr ama şöyle diyim bende 16 aylıktı kızım regl oldugum zaman
belinay0316 smileanne cnm emziriyorsan adet olmaman gayet normal bende doktoruma yazdım geçen gün adet oldum kırkım çıktıktan sonra bı da olmadım geliyyimmi diye sorun yoktur cnm korkma emziren kadınlarda olamama akşama vs olur dedi bir senede ancak normale dönüyormuş
smileanne laliko35 aaa çok teşekkür ederim. Gerçekten mı emzırıyor muydunuz? Ya ara ara gogsum kıpkırmızı oluyor ayaklarım yanıyor falan. Bunun adet olmamayla bır ılgısı var mıdır sızde de böyle durumlar oluyor muydu?
smileanne laliko35 geçen gün duacınarında bır tane kadın doktora randevu aldım gıttım ıcerı girdiğimde kadın doktor degılde başka bır erkek doktor gelmişti. Akıntım çok dedım adet olamıyorum dedım.Alttan muayene edeceğini soyledı. Ben de utandığım için muayene olmadan çıktım
Mervetnl smileanne tercih sizin elbette ama sağlığın kadını erkeği mi var adamın amacı sizin vajinanızı görmek değil ki. Doktor adı üstnde ya önemli bişi varda ve siz muayene olmadığınız için ilerlerse? Allah korusun…
Aysegul_1 Ben özele gittim orda Medikabil hastanesinde doktor Songül Yapıcı var öneririm imkanınız varsa çok iyi doğumumu ve kontrollerimi orda yaptırıyorum
smileanne Mervetnl tabiki öyle bu konularda asla gerı görüşlü bır insan degılım ama çok çok utangaç bır insanım. Bu benı çok zorluyor. Muayene olmak istiyorum ama alttan bakma konusu olunca hıc yapamıyorum