Arkadaşlar çok ağır bir soğuk algınlığı geçiriyorum 10 aylık bebeğim var emziriyprım diye hastanede hiç bir şey yapmadılar Parol verip yolladılar bir serum bile takmadılar bir hafta oldu iyileşemedim çok kötüyüm bebeğimden de mahrum kalıyorum ne yapabilirim yardım